Geoblog.pl    zdzichu    Podróże    Azja Południowo-Wschodnia 2013    wschód słońca nad Angkor Wat

wschód słońca nad Angkor Wat

Kambodża
Kambodża, Angkor

Planujemy , a jak będzie? zobaczymy. Kierowca tuk-tuka umówiony jest na 4.45. Internet jest tak słaby, ze żadnego zdjęcia teraz nie mogę zamieścić. Zrobię po powrocie do Kuala Lumpur (środa).
Niestety, wschodem słońca nad Angkor Wat jestem rozczarowany - tłumy turystów (choć nie tak dużo jak w sezonie zimowy - teraz jest pora deszczowa), widoki nie takie znowu rewelacyjne.
Pory deszczowej w Siem Reap nie odczuliśmy - przez cały czterodniowy pobyt, nie padało.
Ceny na straganach przy obiektach turystycznych, w większości przypadków są niższe w stosunku do cen na Old Markecie w Siem Reap. Podobnie wyglądają ceny w restauracjach - w tych przy obiektach turystycznych, można obniżyć ceny posiłków obiadowych o połowę w stosunku do cen w jadłospisie. Przetrenowaliśmy to kilkakrotnie - za posiłek wyceniony na 4 -5 us$ płaciliśmy po 2 - 2,5 us $. Wynika to z okresu - mało turystów, co zresztą widać na zdjęciach.