Geoblog.pl    zdzichu    Podróże    Z Kapsztadu do Wodospadu Wiktorii 2015    Pendolino do Warszawy

Pendolino do Warszawy

Polska, Wrocław

Jedziemy Pendolino .Wygodnie, szybko. Od kiedy uruchomili ten nowoczesny pociąg i szybką kolejkę z lotniska w Modlinie na Lotnisko Chopina , dojazd do Warszawy na lotnisko jest łatwy i przyjemny. Spotykamy się na lotnisku z Januszem i Olą / rodzina Ani – jeździliśmy już wspólnie po świecie i namówiliśmy ich na ten wyjazd / z Andrzejem z Łodzi naszym kolegą, którego również namówiliśmy a w końcu z pozostałymi uczestnikami wyprawy , których dopiero poznamy i naszą Przewodniczką Gosią.
Jedziemy z Klubem Podróży „Horyzonty” .Organizują trochę inne wyprawy niż popularne biura podróży . Wymagające większego wysiłku, luksusowe hotele raczej omijają . W trakcie tej wyprawy noclegi będą w większości w namiotach, które będziemy sami rozkładać i składać . Tylko 5 noclegów będzie w hostelach dwa na początku w Kapsztadzie, jeden w Swakopmunde i dwa na końcu w Wiktoria Folls. Na innych wycieczkach prowadzonych przez Horyzonty są trekkingi , wędrówki, rowery itp. na tej nie ma dużo wędrówek , mamy nadzieję ,że damy radę
Grupa 15 osób . Gosia wprowadza z miejsca zasadę nie ma Pan Pani wszyscy jesteśmy „na Ty” .To wprowadza z miejsca bliższe relacje i swobodniejszą atmosferę.
No mamy trochę czasu , chodzimy po sklepach no i proszę Żubrówka w promocji 12 zł za ½ l, oczywiście zaopatrujemy się. No i do samolotu. Lecimy Emirates A330-200.